KortingSparen

Het spaarprogramma van Krea 'Teja'

Sinds 1 januari 2014 heeft Krea ‘Teja’ – hobbystudio een unieke spaarvorm voor uw hobby: KortingSparen. Met ingang van 8 oktober 2016 hebben wij met het gebruiken van onze nieuwe webshop deze spaarvorm aangepast.
Op deze pagina vindt u uitleg van deze spaarvorm en geven wij aan hoe uw gespaarde KortingPunten door ons worden omgezet naar de nieuwe webshop.

Heeft u na het lezen van de uitleg over de spaarvorm nog vragen of zijn er onduidelijkheden? Leest u dan de veelgestelde vragen die daaronder staan.
Heeft u een vraag waarvan het antwoord niet is opgenomen? Stel uw vraag aan ons via de email. Wij zullen u zo snel als mogelijk antwoorden en wij passen eventueel deze pagina daarop aan.

De uitleg.

KortingSparen is uitsluitend voor geregistreerde klanten van Krea ‘Teja’ – hobbystudio. Als geregistreerde klant heeft u in onze webshop een account aangemaakt. De voordelen van registratie kunt u hier terug lezen. Bij iedere € 10,00 die u aan artikelen bestelt in onze webshop ontvangt u één KortingPunt. Iedere KortingPunt staat voor € 0,50 korting. Over aanbiedingen ontvangt u géén KortingPunten.

Het aantal KortingPunten dat u heeft gespaard kunt u terugvinden onder ‘Mijn KortingPunten’ onder uw account in onze webshop. U kunt hier ook uw KortingPunten inwisselen voor een waardebon. De waardebon kunt u inwisselen bij een bestelling door de code in te vullen op het eerste scherm van uw bestelling. Deze code staat ook vermeld bij ‘Mijn KortingPunten’.
Verder moet u rekening houden met het volgende:

  • KortingPunten worden toegekend op bestellingen die u als klant heeft geplaatst. Als u bestellingen in het verleden heeft gemaakt en daarna zich als klant registreert ontvangt u geen KortingPunten meer over deze bestellingen.
  • KortingPunten blijven geldig. Mocht Krea ‘Teja’ stoppen met KortingSparen of de voorwaarden in de toekomst aanpassen wordt dit vroegtijdig gecommuniceerd.
  • Aangemaakte waardebonnen zijn 1 jaar geldig.
  • Alleen het totaal aan KortingPunten kan worden omgezet in een waardebon.
  • De bestelling waarop u de waardebon wilt gebruiken moet minstens een bedrag zijn van € 10,00 en minstens het bedrag vermeld op de waardebon.
  • De waardebon kan uitsluitend worden gebruikt als korting op een bestellingen via onze webshop.
  • KortingPunten en bijbehorende waardebonnen zijn persoonlijk en kunnen niet worden overgedragen aan iemand anders.
  • Bij retourzendingen van artikelen, of een bestelling, waarbij een waardebon is gebruikt, wordt maximaal het bedrag terug gestort wat u heeft betaald voor het artikel (of de bestelling). De waardebon is dan vervallen en kan niet opnieuw worden gebruikt.

Kijk bij de “Veelgestelde Vragen” hieronder als u meer informatie wilt hebben.

Overzetten van KortingPunten ontvangen vóór 8 oktober 2016.

Zodra u een account aanmaakt in onze webshop en als klant staat geregistreerd gaan wij, op basis van uw postcode en huisnummer, kijken of u KortingPunten bij ons geregistreerd heeft staan. Als u KortingPunten heeft staan gaan wij deze overzetten naar uw account. Hiervoor maken wij een bestelling aan op uw naam waarop wij de nieuwe KortingPunten boeken. Voor iedere ‘oude’ KortingPunt die wij op uw naam hebben staan ontvangt u 2 KortingPunten in onze nieuwe webshop.
Als welkomstbonus hebben we ook nog 2 gratis KortingPunten als u zich vóór 24 oktober registreert als klant. Deze zal als aparte regel op de speciale bestelling komen.
Zodra wij de KortingPunten hebben geboekt via de speciale bestelling, dan kunt u deze gebruiken om een waardebon aan te maken.
U vindt de KortingPunten terug in ‘Mijn KortingPunten’ onder uw account.

KortingSparen het spaarprogramma van Krea 'Teja'

Veelgestelde vragen

Ik heb aankopen gedaan voor € 14,50. Ik zie echter nergens mijn KortingPunten. Waarom niet ?
Alleen als u zich heeft geregistreerd als klant en uw bestelling heeft gedaan terwijl u was ingelogd ontvangt u KortingPunten. Het aantal gespaarde KortingPunten vindt u terug onder ‘Mijn KortingPunten’.

Ik heb aankopen gedaan voor € 9,50. Samen met de verzendkosten is het bedrag boven de € 10,00. Ik heb echter geen KortingPunten gehad. Waarom niet ?
KortingPunten worden alleen gegeven over de bestelde artikelen, niet over de verzendkosten. De waarde van de bestelling zit onder de grens van € 10,00.

Ik heb meerdere aankopen gedaan. Worden de KortingPunten over het totaalbedrag van deze aankopen gerekend ?
De KortingPunten worden per bestelling berekend. Deze worden dus niet opnieuw berekend over het totaal bedrag van alle bestellingen. Zowel de KortingPunten van de desbetreffende bestelling als het totaal aantal gespaarde KortingPunten vindt u terug onder ‘Mijn KortingPunten’.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe weet ik nu hoeveel KortingPunten ik heb ?
U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen op het ‘inloggen’ scherm. Als u het emailadres waarop u zich heeft geregistreerd kwijt bent kunt u dit bij ons opvragen. U kunt hiervoor het contactformulier in de webshop invullen of een email aan ons sturen.

Hoe kan ik mijn KortingPunten inleveren ?
Via de optie ‘Mijn KortingPunten’ onder uw account kunt u zien hoeveel KortingPunten u heeft. Daaronder staat een knop waarmee u uw KortingPunten kunt omzetten naar een waardebon. De waardebon verschijnt vervolgens in het vak eronder. Hierbij staat een code. Deze code kunt u invullen bij uw winkelwagen overzicht. De waarde van de waardebon wordt dan in mindering gebracht op uw bestelling.

Op het artikel wat ik wil bestellen is al een actie. Krijg ik nu extra korting als ik de KortingPunten inlever?
Ja, u kunt uw waardebon ook inleveren op aanbiedingen. U krijgt op aanbiedingen echter geen nieuwe KortingPunten.

De bestelling waarbij ik kortingpunten heb ingewisseld wil ik annuleren. Wordt de waardebon dan weer terug geboekt ?
Nee, als u een bestelling annuleert waarop u uw waardebon heeft ingewisseld dan vervalt naast de bestelling ook de waardebon. Hetzelfde geldt als het factuurbedrag van de bestelling niet binnen 10 dagen op ons rekeningnummer is bijgeschreven.

Tot wanneer kan ik mijn kortingpunten inleveren?
Uw kortingpunten blijven geldig. Mochten wij besluiten met KortingSparen te stoppen dan zult u hiervan tijdig op de hoogte worden gebracht en krijgt u ruimschoots de tijd de kortingpunten alsnog in te wisselen. 

Ik bestel nooit in jullie webshop, maar kom altijd op de beurs aan jullie stand. Krijg ik over mijn aankopen dan ook KortingPunten ?
Op aankopen op een beurs worden géén KortingPunten gegeven. Alleen bestellingen in onze webshop geven recht op KortingPunten.

Ik wil mijn kortingpunten inwisselen op jullie stand op een beurs. Kan dat ?
U kunt alleen KortingPunten inwisselen op de beurs als u van te voren uw bestelling heeft gedaan via onze webshop en daar hebt aangegeven dat u de bestelling op de beurs komt afhalen. Als u de bestelling niet komt afhalen op de beurs vervalt de bestelling en daarbij ook de ingewisselde waardebon.

Krijg ik over de bestelling die ik doe met KortingPunten weer nieuwe KortingPunten?
U krijgt over iedere bestelling KortingPunten.

Rekenvoorbeeld 1.
3 artikelen ter waarde van € 19,95
1 artikel in de aanbieding voor € 4,50
U ontvangt 1 KortingPunt. Het artikel in de aanbieding telt niet mee voor het aantal KortingPunten.

Rekenvoorbeeld 2.
Drie bestellingen gedaan in de webshop.
Aankoop 1: € 34,95         (3 KortingPunten)
Aankoop 2: € 12,50        (1 KortingPunt)
Aankoop 3: € 48,50        (4 KortingPunten)
Totaal 8 KortingPunten. De 8 Kortingpunten worden omgezet in een waardebon van € 4,00
Bij een nieuwe bestelling in onze webshop bestelt u drie artikelen ter waarde van: € 23,50. 
Door het verzilveren van uw kortingbon betaalt u € 19,50 (exclusief verzendkosten). Over deze nieuwe bestelling ontvangt u 1 nieuwe KortingPunt.

 

2 Comments:

  1. Pingback: Introductie van de nieuwe webshop. - Krea 'Teja' - hobbystudio

  2. Pingback: Wijziging op KortingSparen - Krea 'Teja' - hobbystudio

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.